Betaling og levering

Handels- og leveringsbetingelser for indkøb på hjemmesiden. 

Betaling

Ved tilmelding og betaling af medlemskab i Klub Netværk, som sker ved klik på linket under fanen: Bliv Medlem". Her er det betalings systemet Friendpay, som står for at sørge de automatiske kortbetalinger sker månedligt, og kun så længe man ønsker at være medlem. Her kan du betale med Dankort, Mastercard, Visacard m.fl. se billedet på siden.

Ved tilmelding og betaling af webinars, online session og korte kurser, er det betalings systemet Paypal, der sørger for de automatiske engangsbeløb via kortbetalinger. Her kan du betale med Mastercard, Visacard m.fl. se billede på udfyldningsformularen.

Derfor vil udfyldningsblanket og kvittering være forskellige, men der vil stå på dem, om det er Friendpay eller Paypal, der foretager kortbetalingerne. Kvitteringer modtage man i sin mailbakke lige efter betaling er gennemført.

Derefter vil der komme en mail fra SLUT med Ledighed der enten byder velkommen eller som bekræfter ordren, leveringen af den købte vare og samtykke af ophør af fortrydelsesretten..

Dine kontooplysninger sendes via en krypteret (SSL)forbindelse. Oplysninger vil ikke blive givet eller solgt til andre. SLUT med Ledighed.

Hvis du er registreret som kunde, kan du betale med faktura.

Levering og leveringstid

Online produkter som webinar, korte kurser: Når du har betalt dem, bliver de sendt til dig via mal inden for 24 timer.

Online Sessions, vil du modtage en mail om dato og tid. Hvis ikke du ønsker det ændret, vil du blive ringet op af en pædagogisk konsulent.

Medlemskaber, vil du modtage først en ordrebekræftelse i din mail indbakke inden for 24 timer, og dernæst velkomstpakke. Herefter vil det køre fast med en månedlig online pakke på mail + de ydelser der hører til det enkelte medlemskab.

Leveringen er gratis om det er online, eller velkomstpakke med posten.

Fortrydelsesret

Ved køb af de forskellige digitale produkter, er der ingen fortrydelsesret. Køber bekræfter ophør af fortrydelsesretten inden køb,  ved at give samtykke i betalingsprocessen.

Ved medlemskaber er medlem i løbende dialog med SLUT med Ledighed og kan til enhver tid opsige abonnementet, ved at sende en mail til kundeserve@slut-med-ledighed.dk.

Klager

Hvis kunden ønsker at klage over et produkt, levering eller andet, kan det ske via hjemmesidens formular under fanen " Kontakt os" og så vil der komme svar, når klagen er behandlet inden for fire uger.

Disse betingelser for betaling, levering, fortrydelsesret og klager er i overensstemmelse med e-handlingsjuraen og persondataloven.

Evt. se mere på e-handelsjura.dk